Tuki

Toimintaohjeet kuluttajille:

 

Lue nämä ennen kuin teet mitään muuta:

1. Uudet tuotteet ovat äärimmäisen harvoin viallisia tehtaalta tullessaan. Suurimmassa osassa ongelmatilanteita syy löytyy kytkennöistä, yhteensopimattomista laitteista ja tai jostain muusta ongelmasta kuin viasta uudessa tuotteessa. Jos vika ei ole laitteessa jonka lähetät huoltoon, useimmiten sinulta veloitetaan sekä rahtikulut molempiin suuntiin, että huollon tarkistusmaksu. Siksi kannattaa erittäin huolellisesti tutkia tilanne, eikä heti ensimmäisenä lähettää laitetta huoltoon.

2. Ota AINA ensin yhteyttä jälleenmyyjääsi ja kerro ongelmastasi ennen tuotteen lähettämistä huoltoon. On sekä Sinun ja meidän etu, että muut mahdolliset ongelmat saadaan suljettua pois ennen huoltoa. Takuuasioissa voit ottaa yhteyttä myös meihin huoltolomakkeen kautta.

3. Takuuhuolto vaatii että sinulla on esittää ostotodistus tuotteesta. Eli käytännössä joko kuitti tai lähetyslista tms. josta käy ilmi tuotteen ostopäivämäärä ja ostopaikka. Jos kuittisi on hukassa ja tuote on meiltä hankittu, ota yhteyttä meihin. Verkkokauppamme tilaukset löytyvät tietokannastamme joten kuitti voidaan etsiä.

4. Kaikilla myymillämme tuotteilla on vähintään 12kk takuu. 

 

Vahvistimien huolto:

Ai-Sonic, Ampire, Brax, DD Audio, FOUR, Ground Zero, Helix, Match, Rainbow ja SounDigital vahvistimet voit toimittaa huoltoon myös itse. Ota ensin yhteyttä Vaasan Audiohuolto Oy: Puhelinnumero: 044 – 996 8232sähköposti: vaasanaudiohuolto@hotmail.com

 

Voit lähettää meille reklamaatioilmoituksen viallisesta tuotteesta tästä.

 

Katso kaikki yhteystietomme tästä.